Absolwent wydziału scenografii Akademii Sztuk Muzycznych w Bratysławie. Studiował też w Akademii Sztuk Pięknych w Groningen (Holandia). Debiutował scenografią do baletu Oskara Nedbala 'Od bajki do bajki' na scenie narodowej w Bratysławie. W 1995 r. rozpoczął pracę na warszawskiej scenie operowej, początkowo jako asystent i współpracownik Andrzeja Kreütz Majewskiego przy realizacjach krajowych i zagranicznych.

Od 1996 r., już jako samodzielny scenograf, zaprojektował na scenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej dekoracje do wieczoru baletowego "Tryptyk polski" w choreografii Emila Wesołowskiego, do "Strasznego dworu" Moniuszki w reżyserii Andrzeja Żuławskiego, "Tankreda" Rossiniego w reżyserii Tomasza Koniny oraz do "Madame Butterfly" Pucciniego, "Króla Rogera" Szymanowskiego, "Otella" Verdiego , "Oniegina" i "Damy pikowej" Czajkowskiego i "Don Giovanniego" Mozarta w reżyserii Mariusza Trelińskiego.

Inscenizacja "Madame Butterfly" zaprezentowana w Waszyngtonie w wykonaniu artystów amerykańskich, do której stworzył scenografię, odniosła ogromny sukces u publiczności i krytyki. W grudniu 2004 r. przygotował scenografię do "Damy pikowej" w Staatsoper unter den Linden w Berlinie, w marcu 2005 r. swoją słynną scenografię do "Madame Butterfly" dla Teatru Maryjskiego w Sankt Petersburgu. W październiku 2005 r. przygotował w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej scenografię do opery "Andrea Chénier" Giordano, a w marcu 2006 r. do "La Bohème" Pucciniego.

Artysta stworzył także kostiumy do "Romea i Julii" Prokofiewa i "Wyrywacza serc" Elżbiety Sikory (ta ostatnia opera zrealizowana została z jego udziałem również w Centrum im. G. Pompidou w Paryżu). Zaprojektował kostiumy do "Makbeta" w reżyserii Mariusza Trelińskiego w warszawskim Teatrze Powszechnym oraz dekoracje do "Sprzedanej narzeczonej" Smetany w reżyserii Josefa Prudka w Národnim Divadle w Pradze, do "Galiny" Landowskiego, "Carmen" Bizeta i "Halki" Moniuszki w reżyserii Marka Weiss-Grzesińskiego w poznańskim Teatrze Wielkim, a wreszcie do "Wiśniowego sadu" Czechowa w warszawskim Teatrze Narodowym w reżyserii Macieja Prusa.

Był scenografem "Dziadów" Mickiewicza w Teatrze Polskim w Poznaniu, musicali: "Cyrano" w warszawskim Teatrze Komedia i "Upiór w operze" w poznańskim Teatrze Wielkim oraz scenografii do koncertów "10 łatwych utworów" na fortepian i "Requiem dla mojego przyjaciela" skomponowanych przez Zbigniewa Preisnera. Wspólnie z Andrzejem Kreütz Majewskim stworzył scenografię do oratorium "Jeremiasz" Petera Ebena w katedrze św. Wita na Hradczanach w Pradze oraz oprawę plastyczną polskiego pawilonu na EXPO 2000 w Hanowerze. Jest autorem projektów dla filmu i telewizji. Przygotował scenografie do filmów: "Suzanne" w reżyserii Dusana Raposa, do "Egoistów" w reżyserii Mariusza Trelińskiego, a także do "Between Strangers" w reżyserii Edoarda Ponti z Sofią Loren w roli głównej.

W marcu 2006 r. został laureatem I Ogólnopolskiego Konkursu na Teatralną Inscenizację Dawnych Dzieł Literatury Europejskiej organizowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Otrzymał tę nagrodę za scenografię do przedstawienia “Ryszard II” w Teatrze Narodowym w Warszawie.

Z dniem 1 sierpnia 2005 r. mianowany został naczelnym scenografem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej (do 31 grudnia 2006).