Płyta ta jest kolejną odsłoną cyklu „muzyka do języków”. Inspiracja brzmieniem języka i wyobrażanie sobie dźwiękowej kultury, którą dany język tworzy prowadzi do komponowania muzyki interpretowanej „to co znam poprzez to co widzę dzięki językowi”. Moc gestów, fizyczność wypowiadanych słów, skojarzenia i czyste brzmienie języka to potencjał energetyczny tkwiący w poezji języka.
Koszt biletu 10 PLN. Bilety dostępne przed koncertem.
 
Link do pierwszego utwory z płyty: https://www.youtube.com/watch?v=pR5VIhd6ohw
 
Skład zespołu:
Michał Górczyński – klarnet, saksofon tenorowy, mały keyboard, mała plastikowa gitarka, 
kompozycja wszystkich utworów oprócz Hoshi oraz Hikari
Dagna Sadkowska – skrzypce
Mikołaj Pałosz – wiolonczela
Maya R – śpiew
Kazuhisa Uchihashi – gitara, daxophone
 
Opis projektu:
Płyta ta jest kolejną odsłoną cyklu „muzyka do języków”. Inspiracja brzmieniem języka i 
wyobrażanie sobie dźwiękowej kultury, którą dany język tworzy prowadzi do komponowania 
muzyki interpretowanej „to co znam poprzez to co widzę dzięki językowi”. Moc gestów, fizyczność
wypowiadanych słów, skojarzenia i czyste brzmienie języka to potencjał energetyczny tkwiący 
w poezji języka. Czy to są w ogóle piosenki? Czy to jest poezja śpiewana? Śpiew nie jest tu 
najważniejszy ani żaden z instrumentów nie ma tu roli wiodącej. Wszystko podporządkowane jest 
obrazom dźwiękowym tworzonym przez język japoński dodatkowo podkreślany przez obecność 
dwóch gości pochodzenia japońskiego. Są to Maya R oraz Kazuhisa Uchihashi, którym bardzo 
dziękuję za chęć współtworzenia tej płyty. Muzyka zawarta na płycie pisana była do poezji 
Fryderyka Nietsche (tłumaczenia), Yoshihiro Harady oraz Kawahigashi Hekigoto. Bazę projektu 
stanowi trio Malerai w składzie Dagna Sadkowska – skrzypce, Michał Górczyński – klarnet, 
Mikołaj Pałosz – wiolonczela.


Studio im. W. Szpilmana
Polskie Radio 
Al. Niepodległości 77/85