taniec

Pomost 511 zaprasza na poniedziałkowe wieczory w dedykowane tańcowi! Początkujący mogą przyjrzeć się technikom tańca, postawić pierwsze kroki, a obserwatorzy rozkoszować się widokiem tańczących profesjonalistów. W nadchodzący poniedziałek – hipnotyzujące, intrygujące i zmysłowe TANGO!
Inflection Point wraz z Centrum Kultur Świata zaprasza na letni warsztat taneczny, 'Ladies Afro Dance' z Andym Camarą! Na uczestniczki czeka solidna dawka afrykańskiej energii w połączeniu z finezją etnicznego ruchu.
Na scenie Muszli Koncertowej w Parku Skaryszewskim spotkają się dzieci z Indii, Estonii, Mołdawii, Hiszpanii i Ugandy. Uczestnicy Brave Kids zaprezentują pełen emocji spektakl, przygotowywany podczas 2-tygodniowych warsztatów artystycznych. Finałowy Spektakl powstał pod okiem dwojga instruktorów artystycznych Brave Kids: Mateusza Mefo Godlewskiego i Kasi Venki. Spektakl poprzedzi prezentacja artystyczna w wykonaniu polskich dzieci z rodzin goszczących.W finałowym spektaklu Brave Kids...
Zapraszamy na pokazy grup artystycznych Brave Kids w Warszawie. Zobaczymy krótkie etiudy przygotowane specjalnie na Brave Kids przez dziecięce grupy artystyczne z Indii, Hiszpanii, Estonii, Mołdawii i Ugandy.
Film dokumentalny o antropologicznych korzeniach flamenco.
Katedra Języków i Kultur Afryki UW i Staromiejski Dom Kultury zapraszają na Dni Afryki 2016. W dniach 9 maja - 20 czerwca odbędą się wykłady pracowników UW i zaproszonych gości, warsztaty językowe, pokazy filmów i wiele innych imprez. Dniom Afryki towarzyszy również wystawa 'Pagnes – tkaniny Afryki Zachodniej i Środkowej' dostępna w Audytorium Maximum UW w dniach 16-31 maja.
Tancerz, artysta baletu, choreograf gruzińskiego pochodzenia. Tańczył na scenach Polskiego Baletu Narodowego, Opery Narodowej oraz Narodowego Teatru Gruzji.
Solistka Polskiego Baletu Narodowego.
Sportowiec i tancerz pochodzący z Afryki środkowej. Urodził się w Kinshasie - stolicy Demokratycznej Republiki Konga. Aktualnie pracuje w jednym z warszawskich domów maklerskich.
Formacja taneczna założona przez Violę Wojciechowską - profesjonalną tancerkę z wieloletnim doświadczeniem. Grupa specjalizuje się w tańcach pochodzących z Afryki Zachodniej. 
Zespół tworzą artyści od lat zafascynowani rdzenną muzyką hiszpańskiej Andaluzji. 
Moribaya to grupa artystów, których połączyło zamiłowanie do tradycyjnej muzyki zachodniej Afryki. Wspólna pasja stała się fundamentem wspaniałej przyjaźni, będącej źródłem radości ze wspólnego muzykowania oraz pozytywnej atmosfery na koncertach. Zespół wręcz zaraża pokładami pozytywnej energii.
Polka, której korzenie sięgają aż do Republiki Południowej Afryki i jednego z najmniejszych państw w Afryce - Swaziland. Tancerka i artystka zajmująca się sztuką użytkową. 
Skąd pochodzisz i jak długo mieszkasz w Polsce? Pochodzę z Gwinei, państwa w Afryce zachodniej, a w Polsce mieszkam niecałe dwa lata. Przyjechałam tutaj, ze względu na moją żonę. Nasza historia zaczęła się kiedy ona przyleciała do Gwinei, aby uczyć się tradycyjnego tańca afro. Byłem jej nauczycielem. Pobraliśmy się dwa lata temu w Conackry i około pół roku po ślubie przyleciałem do niej, do Warszawy.
Tancerka, choreografka i nauczycielka tańca, specjalizująca się w tańcach indyjskich.
Oye! to jedyna w Warszawie szkoła tańca specjalizujaca się w salsie kubańskiej, która powstała z pasji i zaangażowania nie tylko założycieli, ale również ich kursantów i przyjaciół. To nie tylko sala treningowa, ale również miejsce spotkań ludzi dzielących wspólne pasje, chcących poznać uroki gorącej wyspy Kuby.  
To grupa tańczący taniec hula od 2010r. Ich celem jest pokazanie autentycznego, odległego od nas o tysiące kilometrów, pełnego energii i mocy tańca, śpiewu i gry na hawajskich oryginalnych instrumentach.
Silnie umocowany głową w gwiazdach, stopami oparty na barkach duchowych ojców stylu. Sercem i szyszynką podłączony do ska-rewolucyjnej pompy tłoczącej wody świętej ska-rzeki. Niestrudzenie i bezwzględnie realizuje ideę romantycznej ska-drogi głowy i serca. Najświętszy i Jedyny Cud Wladca Ska Świata Jego Wysokość SKADYKTATOR gra ska, jazz, rocksteady, reggae, zaskakuje żywiołową improwizacją i spontanicznością koncertu. W ska-wydarzeniach Skadyktatora biorą udział najbardziej niesamowici...
Setanta – Academy of irish dance jest jedną z największych szkół tańca irlandzkiego w Polsce, związaną z najstarszą i największą organizacją zrzeszającą tancerzy irlandzkich – Komisją Tańca Irlandzkiego (An Coimisiun Le Rinci Gaelacha). Siedziba szkoły mieści się w Warszawie, ale zajęcia i warsztaty są organizowane również w innych miastach w Polsce, kształcąc tancerzy na wszystkich poziomach zaawansowania, w tym medalistów międzynarodowych zawodów tańca irlandzkiego.
Siostry BUI to artystyczny duet, w skład którego wchodzą wszechstronnie utalentowane - Julia Bui - Ngoc i Mai Bui - Ngoc.
Grupa Tańca Izraelskiego Snunit (hebr. jaskółka) powstała w 1995 roku w Warszawie skupiając grono osób zafascynowanych i pragnących cieszyć się tym niezwykłym tańcem izraelskim także w Polsce.  
Centrum Kultur Świata powstało, aby promować tradycyjne kultury świata, wiedzę o nich oraz sztukę nimi inspirowaną. Jednym z założycieli jest Kuba Pogorzelski, perkusita oraz twórca pierwszej szkoły gry na bębnach 'Strefa Rytmu'.
Urodził się w Sierra Leone. Był członkiem narodowego baletu Sierra Leone, z którym podróżował po całym świecie. Jest akrobatą, tancerzem, ale również chodzi na szczudłach i opala się ogniem!
Tancerz butoh i choreograf. "Taniec mówi nam czym jest Życie – my jesteśmy Życiem samym. Taniec jest zawsze obecny tu, tam, wszędzie. Pragnę być tańcem – w jednej chwili niezliczone rezonansy rozbrzmiewają echem i rozbłyskują razem w czasoprzestrzeni – stają się tańcem tu i teraz, tańcem istnień spotykających się w harmonii."
Japońskie słowo Marebito oznacza gościa i przybysza z odległych stron, który niósł z sobą błogosławieństwo, pieśni i opowieści - zalążek teatru. Ta postać pierwotnego, wędrownego aktora dopełniała się z podejmującym ją gospodarzem (aruji). A więc gość i gospodarz. Przybysz i domownik. Mistrz i uczeń.   Fundacja wyrosła z poszukiwań teatralnych na granicy kultur tradycyjnych i współczesnych technik performatywnych. Bezpośrednim impulsem do nadania Fundacji ram formalnych była chęć...

Strona 2 z 3